Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

poniedziałek, 24 czerwca 2019

325. Ten wyjątkowy dzień

Dzień dobry :)

Jeden z wyjątkowych dni w życiu, 
to dzień ślubu.

Przygotowania do niego trwają długo,
lecz gdy nadejdzie ten szczególny dzień...


...przysięga, obrączki, goście, wesele, toasty, prezenty...





Tak pięknych chwil nie da się wymazać z pamięci,
pozostają z nami na długie, długie lata.


Samodzielnie wykonane różyczki z foamiranu irańskiego
zabarwiłam pastelami olejnymi i kredkami "Bambino".


Powiem Wam szczerze, 
że z kredkami lepiej mi się pracuje niż z tuszami.


Wewnątrz kartki umieściłam życzenia i kieszonkę na pieniądze.

Na koniec kartka w całej okazałości :)



 Z uwagi na to, że ostatnio zajmuję się tylko scrapowymi pracami,
haftowanie zeszło na drugi plan i nieszczególnie mnie do niego w tej chwili ciągnie.
Wręcz powiedziałabym, że ponownie straciłam zainteresowanie xxx :/
Mam nadzieję, że to tylko chwilowy stan 
i kiedy dobrnę do końca zamówień kartkowych
ochota na xxx powróci ze zdwojoną siłą :)

W weekendowe gorące noce, kiedy nie mogłam spać,
bawiłam się foamiranem i tworzyłam kolejne kwiaty.
Co z tej mojej zabawy wyszło pokażę wkrótce ;)




Pozdrawiam
Aga

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteczka na ten szczególny dzień. Różyczki świetne. Wykrojnik bardzo ładny. Mam sporo foamiranu ale zapału do zrobienia kwiatków brak. U mnie teraz xxx na pierwszym miejscu a kartki zostawiam "na potem". Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać, co to tam wytworzyłaś z tego foamiranu. Kartka śliczna, ten scrapek ślubny jest bardzo ładny. Sama mam taki jeden, szkoda tylko, że nie miałam jeszcze okazji robić kartki na taką okazję. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękną karteczkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, różyczki mnie zachwyciły, nie potrafię ich robić. Kartka rewelacyjna 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Różyczki wbrew pozorom bardzo łatwo się robi. Próbuj, nie zniechęcaj się, a na pewno się uda :)

      Usuń
  5. Kolory nietypowe, ale szczegóły sprawiają, że już na pierwszy rzut oka widać o jaką okazję chodzi. Środek kartki świetnie przemyślany!

    OdpowiedzUsuń