Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

sobota, 21 grudnia 2019

335. Kartki świąteczne - cz.2

Witajcie :)

Między gotowaniem a sprzątaniem zajrzałam na chwilę, 
by pokazać Wam kolejną turę karteczek.

Przedstawiam Wam pomocników Św. Mikołaja - 
sześciu wesołych skrzatów :)


Do haftów użyłam, tak jak poprzednio, 
starych zapasów muliny Ariadna i Odra.

Skrzaty ubrałam w piękne karteczki 


i wszystkie poleciały do koleżanek hafciarek...
no prawie wszystkie ;) 
Jedna z nich została wystawiona na licytację dla chorego Marcelka :)

Karteczki pojedynczo...







w parach...




i wszystkie razem :)


Dane:

wzór: znaleziony na Pinterest
projekt: nie ustaliłam
wielkość haftu: 22/32 xxx
mulina: Ariadna, Odra, 5 kolorów, 2 nitki + kontury 1 nitka
materiał: biała kanwa Tajlur 14ct


Prace zgłaszam do Moniki


i Kasi





Pozdrawiam
Aga


18 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki Agnieszko. Uwielbiam skrzaty, też mam do nich sentyment😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystkie. Gratulacje Agnieszko 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne haftowanki :) wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś :) Wzajemnie zdrowych i spokojnych świąt :)

      Usuń
  5. Piękne kartki :) Spokojnych i radosnych Świąt i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń