Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

poniedziałek, 9 grudnia 2019

333. Forever - Ty Wilson

Witam po kolejnej długiej nieobecności.

Na moim FP zaczęłam już na bieżąco zamieszczać wpisy,
ale z blogiem jakoś nadal mi nie po drodze :(
Mam nadzieję, że kolejny rok będzie dla mnie łaskawszy pod względem blogowania.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać pamiątkę ślubną 
wykonaną na podstawie grafiki Ty Wilsona, która powstała ....we wrześniu!
Tak, tak, takie mam zaległości :/ 


Haft wykonałam na białej kanwie 14ct


używając 2 nitek muliny do krzyżyków i 1 do konturów
ze starych zapasów Ariadny.
Dla własnych potrzeb zmieniłam oryginalny kolor krawata i cieni w sukni.




Dane:

wzór: Forever - Ty Wilson
projekt: look4me
wielkość haftu: 87/117 xxx
mulina: Ariadna, 3 kolory, 2 nitki + kontury 1 nitka
materiał: biała kanwa Tajlur 14ct
oprawa: rama KNOR czarna, drewniana, lakierowana 30x40cm z LM
+ białe i czarne passe-portout



Pracę zgłaszam na wyzwanie u Moniki:



W kolejnych postach zasypię Was kartkami
nie tylko świątecznymi ;)
Będę starała się pokazywać na przemian prace zaległe i obecnie tworzone,
w ten sposób chyba najszybciej nadrobię zaległości :)



Pozdrawiam
Aga




8 komentarzy: