Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

poniedziałek, 30 kwietnia 2018

188. 365 dni w Bajkowej Krainie - kwiecień

Witam :)

Wytyczną na kwiecień w zabawie "365 dni w Bajkowej Krainie" 
u Ani z Kreatywnej Jacewiczówki było śmigło lub koło.

Wybrałam pierwszy temat i wykonałam taki oto haft.





Dane:

wzór: "Hely"
projekt: Natalia Saldusheva
wielkość haftu: 61/63 xxx
mulina: zam. DMC/Ariadna, 24 kolory
materiał: biała kanwa 14ct Tajlur


Baner zabawy:


Haft zostanie przeznaczony jako aplikacja na Celinkowe podusie :)



Pracę zgłaszam również do Moniki:



Niestety, w tym miesiącu nie udało mi się wywiązać ze wszystkich zabaw blogowych,
nad czym ubolewam :( Mam nadzieję, że dziewczyny mi to wybaczą.

W następnym poście zamieszczę krótkie podsumowanie akcji "SOS dla Zuzi" :)




Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

10 komentarzy: