Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

sobota, 12 maja 2018

189. Kartka z konwaliami i podsumowanie akcji.

Witajcie :) 

Praca przygotowana na wyzwanie "Imieniny miesiąca" u Hanulka.

Tematem majowym jest:


Oto i moja kartka :)





Dane:

wzór: "Lily of the valley"
projekt: Jenny Barton
wielkość haftu: 32/34 xxx
mulina: zam. DMC, 6 kolorów
materiał: biała kanwa 18ct Tajlur


Banerek zabawy:


***

Kochani, bardzo Was przepraszam, że tyle trzymałam Was w niepewności 
i dopiero dzisiaj piszę o wynikach akcji "SOS dla Zuzi".

Wielkie podziękowania dla dziewczyn, które wsparły akcję,
przekazując na ten cel swoje prace :)

Na koniec zbiórki dołączyła nasza blogowa koleżanka Irena W.,
która dołożyła podarki od siebie.


Wśród nich znalazł się także prezencik dla Zuzi :)



Ja dla Zuzi oprócz przekazanych fantów przygotowałam niespodziankę - tort i  prezent :)



(fot. Dariusz Dymnicki)

Na buzi Zuzi rzadko kiedy pojawia się uśmiech.
Możecie sobie wyobrazić co poczułam w chwili, 
gdy wręczając tort i prezent zobaczyłam promienny uśmiech na jej twarzy.
Prawie się popłakałam z radości.
Ten widok był bezcenny :)
Życzę Zuzi, by takich radosnych chwil w jej życiu było wiele.

(fot. Dariusz Dymnicki)

(fot. Marcin Mizera)

Część fantów z licytacji:

(fot. Marcin Mizera)

(fot. Marcin Mizera)

(fot. Marcin Mizera)

(fot. Marcin Mizera)

(fot. Marcin Mizera)

Pamiątkowe zdjęcie z Krzysztofem Cugowskim
 i organizatorem akcji Marcinem Mizera :)

 (fot. Dariusz Dymnicki)

Koncert był wspaniały, ludzie dopisali i nie szczędzili pieniążków.
W sumie z licytacji udało się uzbierać prawie 10tyś. zł !!!

W poniższym linku znajdziecie więcej zdjęć z koncertu i licytacji

Gazeta Puławska "Tygodnik Powiśla" zamieściła artykuł na temat tego wydarzenia.




Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

6 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka :)
    A inicjatywa pomocy piękna, żałuję, że nie mogłam pomóc z braku czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka, Aguś, konwalie są przepiękne, a w naturze tak króciutko możemy się nimi cieszyć.
    Buzia nie przestaje mi się uśmiechać, kiedy patrzę na zebraną kwotę i szczęśliwą Zuzię :-). Jestem niesamowicie dumna, że dzięki Tobie, dołożyłam choć taką malutką cegiełkę do tej niesamowitej akcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka:-)
    Fajnie że akcja się udała. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie się cieszę, że niespodzianka, koncert, licytacja przyniosły tyle szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka. Fajnie, że akcja zakończyła się powodzeniem

    OdpowiedzUsuń
  6. No i super, że akcja zakończyła się sukcesem!
    A karteczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń