Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

piątek, 18 maja 2018

192. Wygrana w Cyklicznym kartkowaniu

Witajcie :)

Do marcowej edycji



zgłosiłam wiosenną kartkę, o której pisałam (tutaj).
Jak się niedawno okazało, kartka tak się spodobała, że została zwyciężczynią :D

Oto i ona:


Zaledwie 3 dni temu Magos opublikowała na swoim blogu wyniki,
a już dzisiaj przesyłka jest u mnie :D

Znalazłam w niej same cudowności :)


Wzór graficzny wraz z kanwą,


przepiękne tekturowe dekory,


zestaw maleńkich pół perełek,


oraz śliczne papiery.



Dziękuję Magos i Jasiowej Mamie za zorganizowanie zabawy 
(mam nadzieję, że jeszcze do niej powrócimy).
Dziękuję również wszystkim, którzy głosowali na moją pracę.

Zawartością paczkuszki jestem zachwycona
i na pewno wszystko odpowiednio spożytkuję :)

Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuję! :)

Pozdrawiam
Aga



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)









18 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranej :). A karteczka urocza, więc nie dziwne ,że wygrała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje. Kartka jest śliczna a nagroda jej godna. Zapewne już główka pracuje jak wykorzystasz te wszystkie cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, Agnieszko. Piękna kartka i cudowny, bogaty podarunek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że dotarłą bez przeszkód i ze Ci się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybkość wysyłki i doręczenia mnie zaskoczyła :) Jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
    2. Najlepsza firma kurierska, polecam ;) już dawno zrezygnowałam z poczty :D

      Usuń
  5. Nic dodać nic ująć poprostu piękna ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. Śliczna karteczka to i nagroda wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko, moje gratulacje! Kartka jest cudna. Zasłużyła na wygraną.
    Nagrody oszałamiające. Jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń