Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

sobota, 26 maja 2018

195. Kwiaty dla Mamy

Dzień dobry :)

Dzisiaj 26 maja w Polsce obchodzimy "Dzień Matki".

Z tej okazji wszystkim mamom - młodym, starym i tym przyszłym życzę 
dużo zdrowia, sił, miłości, uśmiechu i codziennej radości
oraz pociechy ze swych latorośli :)

Moja Mama mieszka prawie 400km ode mnie i  niestety,
 nie mogę złożyć Jej życzeń osobiście, dlatego przygotowałam kartkę.

Jest to moja pierwsza kartka wykonana na bogato....bardzo bogato :D
Z natury nie lubię takiego 'przepychu',
 jednak to, co stworzyłam, 
spodobało się nie tylko mnie...;)








Kartka dotarła do adresatki,
  Mama jest nią zachwycona...i to jest najważniejsze :) 

Kocham Cię Mamo! :*



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)


5 komentarzy:

  1. Wspaniała kartka! A dla tak niesamowitej osoby jaką jest Mama, to zdecydowanie musi być na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka bogata, ale nie przesadzona i wygląda Fantastycznie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale bogactwo! Świetna kartka. Też mamusię mam daleko, 333 km ode mnie mieszka.

    OdpowiedzUsuń