Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

wtorek, 28 marca 2017

61. Chwalę się - wygrana w Wiosennej zabawie

Na wstępie chciałam podziękować za wszystkie liczne komentarze
 pod postem z "Wiosennym bukietem".
Miłe to uczucie, gdy coś, co stworzyłam podoba się nie tylko mnie :)
Cieszę się, że tym haftem wprowadziłam wiosenny nastrój,

ale do rzeczy...

Haft, o którym mowa wyżej, jak już wiecie, zgłosiłam do Wiosennej Zabawy zorganizowanej przez Bogusię M w Kącik nie tylko szydełkowy.

Przez ostatnie kilka dni nie miałam czasu tutaj zaglądać, aż do dzisiaj.
W sumie, to już zapomniałam o zakończeniu zabawy i ogłoszeniu wyników.
Już sam udział był dla mnie czymś wyjątkowym.

I jakież było moje zdziwienie i niedowierzanie, 
gdy przeczytałam komentarz Bogusi o wygranej w jej zabawie :D

Udział w zabawie brało wiele dziewczyn, które zgłosiły swoje prace. 
Ciężko było oddać głos na tą jedną jedyną, bo ile było zgłoszeń, tyleż i pięknych wykonań.
Bardzo się cieszę, że moja praca się spodobała :) 

To mój debiut - pierwszy raz wygrałam coś w zabawach blogowych :D
Nagrodą jest niespodzianka.
Co to będzie, pochwalę się jak przesyłka do mnie dojdzie, 
ale mnie ucieszy każdy, nawet najmniejszy drobiazg :)


Jeszcze raz dziękuję Bogusi za zorganizowanie zabawy :)
Dziewczynom gratuluję tak wspaniałych prac i dziękuję wszystkim i każdej z osobna,
bo to dzięki Waszym głosom wygrałam.

A to dodatkowa wygrana - banerek z moją pracą :) 



Pozdrawiam wiosennie :) 





Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

6 komentarzy: