Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

czwartek, 13 września 2018

245. Czekoladownik na merci

Dzień dobry :)

Niedawno zostałam niespodziewanie zaproszona na małą imprezę. Jako że nie lubię przychodzić w odwiedziny z pustymi rękami, na szybko powstało opakowanie na czekoladki merci.







Wykonałam go z tego, co miałam akurat pod ręką.

Do tego celu użyłam:

* papieru wizytówkowego
* wstążki satynowej
* gipiurowych listków
* rozetki z beermaty
* sznurka ozdobnego (w 2 kolorach)
* scrapek listków i gałązek
* kwiaty materiałowe

Z zakupionych dawno temu gałązek kwiatowych odczepiłam białe kwiaty.
Pomalowałam je na mokro zielonymi i różowymi pastelami,
 uzyskując delikatne przebarwienia.
 



Drukarka też się przydała ;)




W sumie miałam nieco pół godziny na wymyślenie i przygotowanie podarunku.
Nie mogę powiedzieć, bym zbyt intensywnie myślała, 
dlatego efekt końcowy mojej pracy średnio mnie zadowala.
 Kompozycje na dużych powierzchniach nie bardzo mi wychodzą,
ale jak to mówią - nauka czyni mistrza ;)
Nie pozostaje mi nic innego, jak ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć...


Do następnego...
Pozdrawiam 
Aga



8 komentarzy: