Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

wtorek, 25 września 2018

248. Świąteczna kartka

Witajcie :)

Zajrzałam, by pokazać Wam kartkę, 
którą przygotowałam na zabawę "Choinka 2018" u Xgalaktyki. 




Wybrałam jeden z motywów (na zawieszki) z wzoru GU 4890 od Coricamo.
Wykonałam go na białej kanwie 14ct używając 2 nitek mixu starych mulin,
kontury zrobiłam jedną nitką.

Porównanie haftu bez konturów i z konturami:



Świetnie mi się pracowało nad tym niewielkim haftem.
Do tego wzoru wybrałam prostą oprawę,
bo myślę, że haft broni się sam.






Dane:

wzór: "Gift tag" GU 4890 Coricamo
wielkość haftu: 32/34 xxx
mulina: mix mulin, 15 kolorów
materiał: biała kanwa 14ct Tajlur


Baner zabawy:


Pracę zgłaszam również do Moniki:



Jutro oprawię jeszcze jeden kartkowy hafcik, 
a tymczasem wracam do xxx.


Pozdrawiam
Aga.


16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Aga, mam prośbę, mogłabyś mi podesłać jakieś namiary na wykrojniki do maszynki? Właśnie zakupiłam i będę powoli kompletować też "zabawki" :)

      Usuń
    2. Dziękuję :) Wykrojniki kupowałam od dziewczyn z grup sprzedażowych na FB.

      Usuń
  2. Śliczna :) i tak bajecznie kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszła Ci ta karteczka ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna :) prosta i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń