Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

niedziela, 2 września 2018

241. Wygrana w Candy u Magos

Witam niedzielnie :)

W piątek dotarła do mnie przesyłka od Magos 

Oto co w niej było:



Jedną z moich pasji jest czytanie książek.
Po prostu uwielbiam to robić, 
choć nie zawsze wygospodaruję na nie tyle czasu, ile bym chciała :(
Prezent w postaci książki to był strzał w dziesiątkę! 


Zeszyt-notes z przepiękną haftowaną okładką.
Jestem nim zachwycona <3 
Przyda się na rękodzielnicze zapiski :)


Herbatki z mojej ulubionej serii :)


Papiery i półperełki z pewnością wykorzystam przy tworzeniu kartek.


Madziu, kompletując dla mnie przesyłkę chyba czytałaś mi w myślach ;)
Serdecznie dziękuję za tak wspaniałe prezenty!
Pozdrawiam cieplutko :)





17 komentarzy:

  1. Gratuluję, Agnieszko :)
    Prezent trafił w bardzo dobre ręce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję . Piękne nagrody, szczególnie ten notesie ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje , piekna wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że paczka przypadła Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przypadła, przypadła i to bardzo :) Jeszcze raz dziękuję :*

      Usuń
  6. Gratulacje, fantastyczne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje Agnieszko :)
    Przepiękne prezenty

    OdpowiedzUsuń