Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

czwartek, 6 września 2018

243. Metryczka z bocianem

Witam :) 

Jestem trochę w gorącej wodzie kąpana i przez swój pośpiech 
niechcący usunęłam nie ten folder ze zdjęciami, co trzeba :(
Tak więc dzisiaj bardzo minimalistyczny post pokazowy. 



Wzór "Bocian i dziewczyna" znalazłam na vk.com.
Kolory mulin w większości dobrałam sama.



Dane:

wzór: "Аист и девочка"
wielkość haftu: 133/105 xxx
mulina: DMC, 15 kolorów
materiał: biała aida Zweigart 20ct
rama: biała 20x25cm (wym. wew.)



Pozdrawiam
Aga



16 komentarzy:

  1. Cudny hafcik i rameczka taka śliczna -wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, takiej jeszcze nie widziałam :) I bardzo fajna ramka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ramka zakupiona wieki temu w Pepco. Niestety, już takich nie sprowadzają :(

      Usuń
  3. cudna, slicznie oprawions, swietny wzor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna metryczka, a oprawa wieńczy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga,wszystko do siebie pasuje, haft i oprawa ładna, nic bym nie zmieniała. Pięknie wyszło - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Supermetryczkowy wzorek i wykonanie :) Ramka idealnie się komponuje ze skrzydłami bociana.

    OdpowiedzUsuń