Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

piątek, 16 marca 2018

165. Kartka z wielkanocnym zajączkiem


Dzień dobry :)   


Od prawie dwóch tygodni, pomiędzy większymi projektami
 tworzyłam małe hafty na wielkanocne kartki.

Dzisiaj chcę Wam pokazać pierwszą z kartek, 
która poleciała już za morze...mam nadzieję, że dotrze na czas :)





Wzór pochodzi z gazetki  "365 Cross Stitch designs" - wydanie tegoroczne.


Do haftu użyłam kanwy 14ct.
Pomimo, że haft jest malutki, wykorzystałam do niego aż 15 kolorów!
Krzyżyki wykonałam 2 nitkami muliny, a kontury 1 nitką.






Dane:

wzór: "Easter bunny"
projekt: Durene Jones
wielkość haftu: 38/39 xxx
mulina: zamiennik DMC, 15 kolorów
materiał: biała kanwa 14ct Tajlur



Kartkę zgłaszam do zabawy u Magos,


w której wytyczną na marzec jest


PS. Wraz z Anią z Kreatywnej Jacewiczówki zapraszamy na kolejne spotkanie z rękodziełem.


Koniecznie zajrzyjcie ;)



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo urocza karteczka :). Podoba mi się sposób zagospodarowania króliczka. Wyszło rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten króliś :) i kartka piękna :)
    Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodka karteczka- te zajączki z serii są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna i pogodna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny zajączek, równie piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  6. zajączek śiczniutki :) i pieknie w karteczkę wkomponowany

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko, prześliczny zajączek i karteczka z nim w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udana karteczka! Też się czaiłam na ten wzór, ale już nie zdążyłam...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy zajączek, kartka na pewno sprawi ogromną przyjemność ☺

    OdpowiedzUsuń