Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

piątek, 30 marca 2018

179. Wiosna, wiosna, ach to Ty....

Witam serdecznie :) 

Wiosna to najpiękniejsza pora roku.
To czas, gdy zwierzęta stają się bardziej aktywne,
a rośliny budzą się do życia.
Jedne rośliny dopiero wypuszczają zalążki liści,
inne o tej porze cieszą już nasze oczy pięknym kwieciem.



Wiosna to również temat w zabawie u Jasiowej Mamy i Magos
oraz w wyzwaniu u Ani z Kreatywnej TV.
Na tą okazję wykonałam haft wg projektu Olgi Knyazevy "Wiosna przyszła",
który wygrzebałam na vk.com.










Dane:

wzór: "Wiosna przyszła"
projekt: Olga Knyazeva
wielkość haftu: 55/50 xxx
mulina: zam. DMC, 17 kolorów + 8 łączonych
materiał: biała kanwa 18ct Tajlur


Banerki wyzwań:



Pomimo, że kartka jest z króliczkiem, to nie jest typowo Wielkanocna 
(tak mi się przynajmniej wydaje).
Postanowiłam więc, że przekażę ją na aukcję "SOS dla Zuzi" :)


Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)


11 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! I jak piękna kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kartka jest cudowna (chociaż rzadko używam tego określenia gdyż "cudowna jest woda z Lichenia" hehe). Wszystko mnie zachwyca - TEN haft, wykonanie i taka kompozycja kwiatowa! Tylko jak wysłać taką kartkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wysłać można w przestrzennej kopercie (forma pudełka) lub chociażby w bąbelkowej. Na pewno nic nie odleci ;)

      Usuń
  3. Agnieszko, kartka wyjątkowo udana, kompozycja kwiatowa która dodałaś do haftu wygląda pięknie:) Też mnie urzekł ten nowy wzorek, choć w pierwszym wrażeniu wydawał mi się za duży na kartkę. Radosnej Wielkanocy Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik mnie zauroczył, cudny króliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, śliczny wzorek :) Jeszcze nigdzie nie spotkałam tego królisia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny jest ten zajączek. I kartka też :D

    OdpowiedzUsuń