Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

poniedziałek, 26 marca 2018

176. Kartkowe klony

Dzień dobry :)

Dzisiaj chcę Wam pokazać ostatnie haftowane świąteczne kartki.
Ostatnie, które wykonałam na te święta, bo produkcja będzie trwała przez cały rok, 
a to za sprawą zabawy u Magos, do której się zapisałam.

Wygląda na to, że zabrakło mi pomysłów na wielkanocne kartki,
bo sklonowałam dwie zeszłoroczne.

Oba wzory, to projekty od Coricamo.

Pierwszy wzór pochodzi z gazetki "Twórcze inspiracje" Nr 1/2016.





Dane:

wzór: "Wielkanocne jajka" Coricamo Nr 8625-02
projekt: Grażyna Semla
wymiary haftu: 40/60 xxx
mulina: zam. DMC, 19 kolorów
materiał: biała kanwa 18ct Tajlur

Drugi z wzorów zaczerpnęłam z "Igłą Malowane" 2/2017.
Poniższe krokusy tak mi się podobają, że jeszcze nie raz je wyhaftuję ;)





Dane:

wzór: "Kartka z krokusami" Coricamo Nr 8679
projekt: Grażyna Semla
wielkość haftu: 54/76 xxx
mulina: zam. DMC, 15 kolorów
materiał: biała kanwa 18ct Tajlur



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :) 

12 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki, jak wszystkie :). Krokusiki szyłam w zeszłym roku :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne hafciki, a kartki z nimi są zachwycające!
    Pierwsza jest ciepła i radosna, a ta druga bardzo elegancka:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauroczyły mnie krokusiki! Ślicznie wyglądają wkomponowane w karteczkę, a świąteczne śliczne Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, a krokusy po prostu super extra 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie piękne, ale krokusy mnie zachwyciły

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne!
    jaka różnorodność kartek wielkanocnych u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No faktycznie kroku system są przepiękne. Zresztą obie karteczki mi się ogromnie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Krokusy są prześliczne, takie delikatne :) Kartki super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, moje serce skradła zwłaszcza ta pierwsza z pięknym haftem i moim ulubionym zestawem kolorów na Wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne karteczki.
    Ja w pewnym momencie przestałam kupować gazety z haftami, choć robiłam to przez wiele lat. Zdecydowanie wygodniej korzysta mi się z telefonu, więc kupuję wzory przez Internet lub korzystam z darmowych w sieci. Jednak te wzory bardzo mi się spodobały, muszę zajrzeć na stronę Coricamo. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń