Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

środa, 21 marca 2018

171. Kartka z prezentem niespodzianką

Dzień dobry :)

Witam nowych obserwatorów.
Dziękuję za miłe komentarze pod ostatnimi postami.

Przeglądając stronę vk.com natrafiłam na kilka ciekawych wzorów.
Jednym z nich był "Zając-prezent" projektu Margarity Shelichovej.


Wzór niezbyt bogaty kolorystycznie, 
co dało możliwość samodzielnego dobrania kolorów.
Wykorzystałam do tego stare zapasy muliny Ariadna i Sari.


Po wyhaftowaniu całości, doszłam do wniosku, że kicaj jest trochę za ciemny,
ale na prucie nie miałam ochoty, więc taki pozostał.



Mam ogromne zapasy różnych papierów,
ale jak dochodzi co do czego,
to albo nie mogę nic konkretnego dopasować
albo nie mogę się zdecydować który wybrać :P
Nad tą kartką siedziałam z dobrą godzinę zanim ją 'skleciłam'.
Efekt końcowy mnie zadowala :)


Dane:

wzór: "Zając - prezent"
projekt: Margarita Shelichova
wielkość haftu: 43/54 xxx
mulina: Ariadna/Sari, 9 kolorów
materiał: biała kanwa 16ct Tajlur


Tradycyjnie pracę zgłaszam do Moniki: 





Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

8 komentarzy: