Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

czwartek, 8 marca 2018

163. Kartka z okazji "Dnia Kobiet"

Dzień dobry :)

Dzisiaj jest 8 marca - nasze święto kobietki!
Zatem życzę Wam wszystkiego co najlepsze,
by uśmiech rozpromieniał Wasze twarze 
i byście czuły się szczęśliwe, docenione i kochane
nie tylko dzisiaj, ale w każdy dzień roku!

"Dzień Kobiet" to również jeden z tematów w marcowym wyzwaniu 
Wytycznymi na marzec były:
kolor różowy lub element kobiecy, ale bez kwiatów.

Jako bazy użyłam cieniowanego papieru w kolorach różu z Deco Time.
W takiej kolorystyce jest również sukienka w stylu vintage.


Na potrzeby zabawy zmieniłam kolor sukienki z czerwonego na różowy.
Wzór pochodzi z gazetki Cross Stitch Card Shop Nr*97.


Haft wykonałam na białej kanwie Tajlur 14ct .
Do ściegu krzyżykowego użyłam 2 nitek muliny Ariadna i Odra,
kontury zrobiłam standardowo 1 nitką.






Dane:

wzór: "Dressed To Impress Summer Dresses"
projekt: Rhona Norrie
wielkość haftu: 43/54 xxx
mulina: stara Ariadna/Odra, 6 kolorów
materiał: biała kanwa 14ct tajlur


Banerek zabawy:


Pracę zgłaszam również do Moniki:


Na koniec chciałabym Was zaprosić na wyjątkowe spotkanie on-line.
Dołącz do nas- pochwal się swoimi pracami  i świętuj z nami przez cały weekend!



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

16 komentarzy:

  1. Sukienka jest urocza! Bardzo pasuje do tematu zabawy .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ mi się podoba ta tajniacka kartka! :D nic się nie chwaliłaś,że taką szykujesz! ŚWIETNA! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nic nie wspominałam, bo czasami lubię zaskoczyć ;)

      Usuń
  3. Nom wyszła Ci kurczę, wyszła.:P Ślicznościowa Aga!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kobieca kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka! I jak widać, nie zawsze w pracy typowo kobiecej muszą pojawiać się kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno o bardziej kobiecy element :) Super kartka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka - kobieca a niekoniecznie kwiatowa.
    Wszystkiego naj , Agnieszko ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kobieco-dziewczęca kartka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna karteczka Agnieszko! Ta sukienka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń