Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

niedziela, 18 marca 2018

168. Wielkanocna kartka z zajączkiem

Dzień dobry :)

Sezon kartek wielkanocnych w pełni.
Zostało już mało czasu do świąt,
a ja tworzę i tworzę i końca nie widać :/
Hafty już mam wszystkie, jedyne co pozostało, 
to do kilku z nich zaprojektować 'oprawę'.
Jutro muszę porządnie przysiąść i je dokończyć,
bo najwyższy czas, by poleciały do odbiorców.


Do wykonania dzisiejszej kartki wykorzystałam element ze wzoru "Spring Sampler"
z kolekcji/serii czterech pór roku projektu Durene Jones.



Wzór można też znaleźć w gazetce TWOCS Nr253 - April 2017.





Dane:

wzór: element z "Spring Sampler"
projekt: Durene Jones
wielkość haftu: 28/34 xxx
mulina: Ariadna, 9 kolorów
materiał: biała kanwa 14ct Tajlur


Pracę zgłaszam do Moniki




Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo piękna karteczka😊
    Chciałam Cię zapytać czym podklejasz haft od spodu? Czy tektura czy filcem. Bo bardzo fajnie to wygląda i się zastanawiałam czym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie wszystkie hafty podklejam, ale jak już muszę, to właśnie tekturką albo filcem - w zależności od potrzeb ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajna i radosna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki króliczek :)
    Chyba sama skuszę się na ten wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny króliczek i kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i kolejna urocza, wielkanocna, wiosenna karteczka. Piekny i prosty hafcik.☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka :)
    Agnieszko, tobie to się chyba igły w rękach topią ;) Takie masz tempo ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Topić się nie topią, ale za to łamią hihi. Przez cały mój prawie 40-letni staż hafciarski może ze 2 złamałam, a tu proszę, tym miesiącu ustanowiłam rekord - 15 złamanych igieł :/

      Usuń