Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

poniedziałek, 4 czerwca 2018

202. Kartka - Pamiątka Chrztu Świętego 1

Witajcie :) 

Pomiędzy plewieniem, a plewieniem wpadłam do Was pokazać, co przedwczoraj zmajstrowałam :D

Ostatnio zrobiło się u mnie kartkowo i tym razem inaczej nie będzie.

Znajomej tak spodobała się ostatnio prezentowana kartka z okazji Chrztu,
że poprosiła o wykonanie kartki dla siebie, a konkretniej dla wnusia Kacperka :)
Nie mogłam odmówić i powstał taki oto projekt:





W środku znalazły się życzenia oraz kieszonka na prezent pieniężny :)


Kartka już w doręczeniu,
a ja zmykam ochłodzić się przed kolejną dawką promieni słonecznych.




Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :) 


3 komentarze:

  1. Śliczna karteczka! Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, przepiękne te niebieskości.
    Ależ ja Ci zazdroszczę tych prac ogrodowych, kiedyś bardzo je lubiłam, to zupełnie inny rodzaj wysiłku i odskocznia od pracy zawodowej. Teraz mam kawałek swojego ogródka na balkonie, są hortensje, mini warzywnik kwiatki ☺. Wiosną królowały bratki (25 szt.), a kilka dni temu wsadziłam pelargonie (36) i jeśli nic się nie stanie, to będzie pięknie ukwiecony mój zielony kącik.

    OdpowiedzUsuń