Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

piątek, 1 czerwca 2018

199. Kartka na Chrzest Św.

Witajcie :)

Poproszono mnie o wykonanie kartki, jako pamiątki z okazji Chrztu Świętego.
Zamówienie było bardzo pilne.
 Miałam jeden dzień  na jej wykonanie, także haft odpadał.
Kartki w tej tematyce jeszcze nie robiłam, więc miałam przed sobą wyzwanie.
Przegrzebałam czeluście internetu i na vk.com znalazłam darmowe grafiki,
wydrukowałam i przystąpiłam do pracy.

Kartkę wykonałam na białej bazie. 
Na spodnią warstwę wybrałam wrzosowy, połyskujący papier wizytówkowy, 
ten sam, którego użyłam pod napis (od jolagg). 


Kolejną warstwę tworzy biały, kwadratowy scrapek z przeszyciami.
Pod grafiką umieściłam scrapkową serwetkę wyciętą z tego samego papieru,
 tym razem w kolorze blado różowym.
Po rogach przykleiłam świecące półperełki (czy jak to tam się zwie),
całość wykończyłam listkami i kwiatkiem. 





Zastanawiałam się czy podołam zadaniu i kartka się spodoba,
ale moje obawy na szczęście okazały się bezpodstawne :)

Jeszcze tego samego dnia zabrałam się za następny projekt,
czyli kolejny mój debiut, ale o tym napiszę w kolejnym poście ;) 




Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

5 komentarzy: