Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

czwartek, 14 czerwca 2018

206. TUSAL 2018 - czerwiec i kartki dla nauczycieli

Witajcie :)

Czerwcowa odsłona słoiczka w obstawie kartek,
które wykonałam na zakończenie roku dla nauczycieli.
Tak jak i w poprzednim, tak i w tym miesiącu niewiele nitek przybyło.



Banerek zabawy:


*** 

Ostatni tydzień poświęciłam scrapowaniu.
Co prawda dopiero niedawno zaczęłam przygodę z cardmakingiem,
ale bardzo mi się spodobało i chcę się dalej rozwijać w tym temacie.

Poniżej dwie z szesnastu kartek, jakie ostatnio powstały.
Wszystkie polecą za morze.









Tak mnie to kartkowanie wciągnęło, 
że głęboko zastanawiam się nad założeniem drugiego bloga,
w którym będę pokazywać moje scrapowe 'wypociny'.
Ten, jakby nie było, powinien zgodnie z nazwą zawierać haft,
a jak zauważyłyście, coraz więcej pojawia się na nim właśnie kartek.
Tylko czy zakładanie drugiego bloga, podczas gdy nie lubię za dużo pisać to dobry pomysł?
Muszę się z tym pomysłem jeszcze przespać,
ale z chęcią poczytam jakie Wy macie zdanie na ten temat.

Do następnego...








8 komentarzy:

  1. Robisz fantastyczne kartki, więc jak najbardziej powinnaś rozwijać się w tym temacie :) Nie wiem czy jest sens zakładać drugiego bloga. Może pomyśl na zmianą nazwy tego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki!
    Myślę, że w takim wypadku warto zastanowić się nad zmianą nazwy obecnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, poszalałaś na całego :) Efekt tej pracy jest bombowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki, bardzo mi się podobają kwiatki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, jako nauczyciel powiem, że na pewno miło takie dostać :) A jeśli chodzi o drugiego bloga... ja raczej nie widzę potrzeby. Po prostu - rozwijasz się, nabywasz nowych umiejętności i pokazujesz to na swoim blogu, gdzie masz już swoich czytelników. Najwyżej zmodyfikuj nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki wyszły ci wspaniale!!! Są piękne i eleganckie, a takie aż miło dostać:-)
    I myślę żę spokojnie możesz je pokazywać tutaj, np. na zmianę z haftem lub z haftem na kartkach. No i nie będziesz miała uczucia, że któryś blog zaniedbujesz:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki cudne i wow, jak dużo.
    Zakładanie drugiego bloga, w mojej ocenie, nie ma sensu. Aguś, lubisz kartki, to fajnie, ale czujesz się i jesteś z zamiłowania przede wszystkim hafciarką, prawda? Więc zapraszaj nas do swojego haftowanego zacisza i wszystko będzie pięknie ☺.

    OdpowiedzUsuń