Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

środa, 6 czerwca 2018

204. Witaj na świecie maluszku

Witajcie :)

Kartka przygotowana na wyzwanie "Imieniny  miesiąca" u Hanulka.

Tematem czerwcowym jest:


Wykonałam mały hafcik mojej ukochanej projektantki Veronique Enginger,
wykorzystując stare zapasy muliny Ariadna i trzy kolory zamiennika DMC.
Użyłam kanwy 18ct, krzyżyki i kontury są robione 1 nitką.


Wzór pochodzi ze zbioru LBP - La Grande historie de Bebe.
Znajdziecie tam 50 motywów dziecięcych.

La grande histoire de Bébé : 50 motifs
źródło: klik

Jako bazę kartki zastosowałam papier w kwiatowe guziczki 
z Magicznej Kartki - MS061 malutkie szczęścia.
Środek bazy wykleiłam papierem w wielkie grochy
(udostępniony do pobrania i samodzielnego wydruku na niezawodnym vk.com).

Co z tego wyszło, sami zobaczcie :)








Dane:

wzór: "Motif Bebe" (LBP-La Grande historie de Bebe)
projekt: Veronique Enginger
wielkość haftu: 55/29 xxx
mulina: Ariadna + zam.DMC, 17 kolorów
materiał: biała kanwa 18ct Tajlur


Banerek zabawy:


Pracę zgłaszam również do Moniki (IgiełkaMB)


Pozdrawiam cieplutko
Aga



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)








12 komentarzy: