Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

czwartek, 2 sierpnia 2018

227. Czekoladownik na merci

Witajcie :)

Ostatnio zdarza mi się pracować późną nocą, bo w dzień nie mam czasu.
I właśnie taki nocny wytwór moich rąk chciałam Wam dzisiaj zaprezentować.

Czekoladownik powstał na imieniny mojej koleżanki Hani.
Wykonałam go korzystając z tutorialu Uli K. zamieszczonego na blogu DIY-zrób to sam.
Tutorial znajdziecie tutaj --> (klik)
                                                               
A teraz czas na foteczki ;)











Jak na pierwszy raz, to nieźle sobie z nim poradziłam.
Efekt końcowy mnie zadowolił :)




Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

6 komentarzy:

  1. Cudowna oprawa. Zwykłe pudełko z czekoladkami już nie jest takie zwykłe dzięki Tobie. Wspaniały prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo niebanalna forma podarowania słodkości ;) Cudny bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostać czekoladki w takim opakowaniu - marzenie każdego :)
    Pięknie zrobiłaś to pudełeczko!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i wykonanie :) bardzo fajne pudełko na prezent - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń