Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

niedziela, 5 sierpnia 2018

229. Urodzinowa kartka z Kubusiem Puchatkiem

Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną kartką,
tym razem wykonaną dla synka jednej z blogowych dziewczyn.

Haft był wykonany na czerwcową zabawę w Kreatywnej Jacewiczówce
- "365 dni w bajkowej krainie". Pisałam o tym tutaj --> (klik).
                                                       Tak prezentuje się gotowa kartka :)



Kartka wykonana na białej bazie Anita's zakupionej w sklepie Na Strychu.
Niebieski papier w kropeczki wydrukowałam z udostępnionego na vk.com darmowego pliku.
Napis wykonałam samodzielnie w programie Paint używając czcionki Allura.
Kanwa z haftem i scrapek pod napis zostały wycięte wykrojnikami z Aliexpress.


Dla przypomnienia...

Dane:

wzór: "Pooh-Q"
wielkość haftu: 56/55 xxx
mulina: Ariadna + Odra, 5 kolorów
materiał: biała kanwa 16ct Tajlur



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

4 komentarze:

  1. Śliczna karteczka! Z pewnością sprawiłaś radość chłopczykowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny hafcik. Stworzyłaś z niego piękną kartkę. BRAWO!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za Kubusiem Puchatkiem, ale ta kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka! Przeokrutnie podoba mi sie idealnie wyciecie kanwy... :D

    OdpowiedzUsuń