Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

poniedziałek, 6 sierpnia 2018

230. Szczęśliwy dzień - narodziny kruszyny

Witajcie :)

U Was też tak grzeje? 
9 rano, na zewnątrz na termometrze 32*C (w cieniu), w domu wcale nie mniej.
Wentylator praktycznie nie wyłączany - dziwię się, że jeszcze działa.
W domu nie da się usiedzieć, na dworze jeszcze gorzej,
tylko patrzeć jak woda w basenie się zagotuje.
Najchętniej schowałabym się w lodówce i z niej nie wychodziła :D
Marzą mi się wakacje na biegunie...





U mnie takie piekiełko,
że nawet bobasek z urodzinowej kartki 'wyskoczył' ze swoich ubranek :D




Papier i grafikę ściągnęłam z udostępnionych, darmowych plików 
z grupy scrapowej na stronie vk.com.
Napis wygenerowałam sama korzystając z programu Paint i czcionki Allura.


Na dzisiaj to by było tyle.
Wracam do metryczki, bo czas goni.

Pozdrawiam i buziaczki przesyłam :* :* :*
Aga





Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

5 komentarzy:

  1. Słodkie.słodkie, słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka - małe dzieło sztuki

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo! Więcej dzieci proszę, żebyś mogła takie cuda tworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza i zabawna kartka :) U nas dzisiaj zdecydowanie chłodniej, a do tego wieje przyjemny wiaterek. No ale od jutra upały mają podobno znowu wrócić...

    OdpowiedzUsuń