Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

piątek, 10 sierpnia 2018

234. Kartka z wakacyjnej podróży

Witajcie :)

Lato, lato, lato czeka....
Wczoraj mnie kreatywność rozpierała.
Zaszalałam na całego....chyba aż za bardzo :P
Moja podróż była co prawda czysto teoretyczna,
ale powstała praca jest jak najbardziej rzeczywista.
Co z tego mojego szaleństwa wynikło - zobaczcie sami.






Zrobiłam dwie sesje zdjęciowe, jedna w plenerze, druga w domu.
Nie mogłam się zdecydować, które zdjęcia dodać, więc dodałam wszystkie :D
Tak że ostrzegam, takiej ilości zdjęć jeszcze u mnie nie było.













Dane:

wzór: "Шикарного лема"
projekt: Ekaterina Nemshilova
wielkość haftu: 70/70 xxx
mulina: mix mulin, 16 kolorów 
materiał: aida Zweigart 16ct, kolor 503-błękitny
pozostałe: biała baza, kolorowy papier, scrapki sieci,
rozgwiazda, muszelki, kamyczki i naturalny piasek

Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca i nie 'włączyło' Wam się ziewanie.
Postanowiłam, że kartka zostaje u mnie.
Myślę nad tym, by zamknąć ją w przestrzennej ramce za szybką,
 by przypominała mi moje letnie szaleństwo :D

EDIT: Jednak kartka poleciała w świat




Prace zgłaszam do:

zabawy u Hanulka "Imieniny miesiąca"


oraz na wyzwanie w Art - Piaskownicy


Do haftu zużyłam trochę resztkowych mulin,
zatem zgłaszam pracę również do Moniki:




Z wakacyjnymi pozdrowieniami
Aga



18 komentarzy:

  1. Ale rewelacja! Najlepsza i najbardziej pomysłowa ze wszystkich kartek z podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BOSKA! Oszalałam! Też bym jej nie oddała :D A zdjęcia z terenu fajniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka bombowa! Życzę wygranej w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna karteczka! Super pomysł i wykonanie! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka, takiego zdobienia hafciku jeszcze nie widziałam, a jest naprawdę ciekawy ☺️ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna karteczka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, wakacyjna karteczka :-) dziękuję za udział w wyzwaniu Art- Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń