Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

poniedziałek, 27 sierpnia 2018

237. 365 dni w Bajkowej Krainie - Migotka z Krainy Muminków

Witajcie :)

Półtora tygodnia ciszy na blogu, to ostatnio do mnie nie podobne hihihi.
Nie znaczy to jednak, że nic nie robiłam ;)

Dzisiaj przychodzę do Was z zaległym lipcowym haftem 
w zabawie "365 dni w Bajkowej Krainie",
której organizatorką jest Ania z Kreatywnej Jacewiczówki.

Tematami lipcowymi były:
OWOC/WARZYWO lub KWIAT.

Wybrałam kwiat i powstała urocza panienka :)


Do haftu wykorzystałam stare zapasy mulin.


Porównanie haftu bez konturów i z konturami:






Dane:

wzór: "Freken Snork"
projekt: Antonina Taskaev
wielkość haftu: 38/49 xxx
mulina: mix mulin, 8 kolorów
materiał: biała kanwa 14ct Tajlur


Haft zostanie przekazany jako aplikacja na Celinkową poduszkę dla chorych dzieciaczków.


Baner akcji charytatywnej:


Banerek zabawy:


Pracę zgłaszam również do Moniki:







17 komentarzy:

  1. Muminek jak żywy 😄 Świetny hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super hafcik, śliczny kolor tej Muminki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny hafcik. Niezmiernie mi się podoba. Mam w planie wyszyć podobny dla miłośniczki Muminków na październik. Myślę, że zdążę. Mnie nie ma już prawie miesiąc na blogu i trudno zmobilizować się do opublikowania czegoś, choć mam sporo do pokazania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Te wzorki nie mają skomplikowanej kolorystyki, bardzo przyjemnie się haftuje, na pewno zdążysz na czas :)

      Usuń
  4. Ja tez wyszywam mam teraz problem potrzebuje wzor na rocznice slubu jakis ladny obrazek ale mogby byc graficzny dziekuje


    OdpowiedzUsuń