Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

wtorek, 28 sierpnia 2018

238. 365 dni w Bajkowej Krainie - Żółw Ninja

Witajcie :)

Wczoraj pokazywałam Wam haft Migotki
 wykonany na zabawę w Kreatywnej Jacewiczówce.
Pozostając w krainie bajek 
dzisiaj zaprezentuję kolejną bajkową postać,
którą przygotowałam na sierpniowe wyzwanie.

Tematami w sierpniu są OKULARY lub MASKA.
Tym razem ponownie wybrałam drugi z proponowanych tematów - maskę.


Pierwszym skojarzeniem jaki mi przeszedł do głowy w temacie bajka-maska
 były żółwie ninja.

Wzorek wyszukałam na Pinterest.
Z doborem kolorów muliny nie było żadnego problemu.
Tak jak i w poprzednim hafcie, tak i teraz
wykorzystałam stare zapasy zalegającej muliny.




Dane:

wzór: z Pinterest (autora się nie doszukałam)
wielkość haftu: 48/50 xxx
mulina: mix mulin, 7 kolorów
materiał: biała kanwa 14ct Tajlur


Haft poleci do Celinki i trafi jako aplikacja na pudusie dla chorych dzieciaczków.


Baner akcji charytatywnej:


Baner zabawy:


Pracę zgłaszam również do Moniki:







2 komentarze: