Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

wtorek, 7 sierpnia 2018

231. Urodzinowa kartka dla Nadii

Witajcie :)

Poproszono mnie o ekspresowe wykonanie kartki 
dla uroczej blondyneczki Nadii z okazji jej urodzin.

W głowie miałam totalną pustkę.
Jaki papier wybrać, jakie dodatki?!

Po chwili zastanowienia postanowiłam zacząć od wybrania grafiki.
To przecież na niej będzie bazować cały wygląd kartki.



Gdy już ustaliłam, jaka grafika trafi na kartkę,
reszta projektu zaczęła się sama tworzyć,
no prawie sama ;)




Zgodnie z wytycznymi zamawiającej
w środku kartki znalazło się nie tylko miejsce na wypisanie życzeń,
ale również kieszonka na pieniążki.



Zamawiająca zadowolona, obdarowana zachwycona,
a wśród małych gości kartka zrobiła fororę :D

I takie wiadomości mnie cieszą i mobilizują do dalszej pracy :)


Pozdrawiam serdecznie i do następnego
Aga




Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

6 komentarzy: